Posiadacze aut wyposażonych w silniki wysokoprężne muszą mierzyć się niejednokrotnie z wieloma kosztownymi naprawami. Powszechnie psują się w nich na przykład koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na ich naprawę zależnie od marki trzeba wydać od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Podobnie sytuacja wygląda ze wtryskiwaczami, jakie również w niektórych silnikach potrafią narobić sporo problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich trwałość między 150 a 250 tysięcy przebytych kilometrów, i po takim dystansie często mogą zacząć doskwierać.
Przeważnie to się objawia spadkiem mocy silnika i jego nierównym działaniem, z tego też powodu jeżeli ktoś dostrzeże takie rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej pojechać do warsztatu. Jeżeli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. Ponieważ dostępne są one jedynie w autoryzowanych serwisach, to posiadacze aut liczyć się muszą z dużymi wydatkami, w przypadku starszych samochodów przekraczającymi ich pełną wartość.
Alternatywną możliwością będzie zakup wtrysków regenerowanych, które można znaleźć w znacznie korzystniejszych cenach. Tego typu regeneracja umożliwia przywrócenie parametrów do stanu takiego jak przy nowych, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc kupić takie wtryski po regeneracji przede wszystkim trzeba znać ich oznaczenie, bowiem nawet w przypadku tego samego modelu danego silnika wtryskiwacz 0445115027 niekoniecznie będzie pasował do konkretnej jednostki.
+Artykuł Sponsorowany+